Ombudsteam

Spreekuur98e6f202-898d-4599-9018-0b50fe653669
Het Ombudsteam van de PvdA Landgraaf houdt wekelijks een spreekuur op maandagavond van 18:30 tot 19:30 uur. Wilt u ons spreekuur bezoeken, maak dan een afspraak via ombudsteam@pvda-landgraaf.nl of bel naar 06 – 17 38 64 57.

Tijdens het spreekuur zitten leden van het Ombudsteam voor u klaar. De PvdA wil weten waar burgers tegenaan lopen, misstanden aankaarten en het beleid verbeteren. Wij willen mensen helpen en ondersteunen als dat nodig is. Daarom heeft de PvdA een ’Ombudsteam’ dat luistert naar wat u te vertellen heeft, uw klacht onderzoekt en u adviseert hoe u uw probleem kunt aanpakken. Als het probleem om een politieke oplossing vraagt, schakelt het Ombudsteam haar netwerk in: raadsleden, wethouders, Statenleden, de Tweede Kamerleden en zelfs de mensen in het Europees Parlement, als dat moet! Hoe werkt het Ombudsteam? De teamleden stellen zich persoonlijk, professioneel en toegankelijk op. Veel zaken kunnen worden opgelost met een telefoontje en een doorverwijzing. Bent u niet in de gelegenheid om het spreekuur te bezoeken dan behoort een huisbezoek met een gesprek ‘aan de keukentafel’ tot de mogelijkheden!

Waarover werd het Ombudsteam al benaderd?
– Vragen over werk, inkomen en zorg;
– Vragen over persoonsgebonden budget;
– Vragen over bestemmingsplannen en vergunningen;
– Vragen over gladheidsbestrijding, belastingen, en nog veel meer!

Contact
Heeft u een vraag of wilt u in contact komen met leden van ons ombudsteam? Mail dan naar: ombudsteam@pvda-landgraaf.nl of vul het contactformulier in via onze website! U kunt ook telefonisch contact opnemen via:  06 – 17 38 64 57. Ook bij onze buurttentacties zullen leden van het ombudsteam aanwezig zijn.