Buurttentactie samen met Limburgs Tweede Kamerkandidaat Joost Reinaerts!

De PvdA in Landgraaf gaat zaterdag 4 maart met haar inmiddels welbekende buurttentactie weer de straat op. Leden van de Landgraafse PvdA-afdeling zijn tussen 10:00-13:00 uur te vinden in Winkelcentrum Op de Kamp. Ook Limburgs Tweede Kamerkandidaat Joost Reinaerts zal daarbij aanwezig zijn.

De PvdA wil weten waar burgers tegenaan lopen, misstanden aankaarten en het beleid verbeteren. Wij willen mensen helpen en ondersteunen als dat nodig is. Daarom heeft de PvdA Landgraaf een ’Ombudsteam’ dat luistert naar wat u te vertellen heeft, uw klacht onderzoekt en u adviseert hoe u uw probleem kunt aanpakken. Als het probleem om een politieke oplossing vraagt, schakelt het Ombudsteam haar netwerk in. U bent daarom 4 maart van harte welkom bij onze buurttentactie!

Foto v.l.n.r.: Landgraafse fractievoorzitter en lijstduwer Robin Reichrath (nr. 79), minister voor Buitenlandse handel en ontwikkelingssamenwerking Lilianne Ploumen (nr. 10), Mr. Pinkpop en lijstduwer Jan Smeets (nr. 80) en Limburgs Tweede Kamer Kandidaat Joost Reinaerts (nr. 33).