PvdA Landgraaf steunt ook dit jaar het goede doel!

SamenLoop voor Hoop is een evenement speciaal voor iedereen die met kanker te maken heeft gekregen. Gedurende een 24-uurs wandelestafette staan we samen met lotgenoten stil bij kanker én vieren we het leven. Het evenement begint 17 juni om 13.00 uur en eindigt 18 juni om 13.00 uur. Je loopt één a twee uur en wordt dan afgelost door een teamgenoot. Zo wordt er continue gedurende 24 uur door een lid van het team gelopen.

Tijdens de loop zijn er optredens, verschillende ceremonies en allerlei acties van deelnemers die op een bijzondere wijze geld inzamelen voor wetenschappelijk kankeronderzoek. De openheid en eensgezindheid maken van een SamenLoop een evenement dat niemand onberoerd laat. Het evenement wordt volledig door vrijwilligers georganiseerd.

Help en doe mee!

Help en doe mee! PvdA Landgraaf wil zoveel mogelijk mensen op de been brengen. Vraag je vrienden, ouders, kinderen, collega’s, noem maar op! Aanmelden kan op de volgende manier:

Stuur een mailtje met de namen van de deelnemers naar J.Hersbach@Zuyderland.nl en maak het inschrijfgeld (€ 15,- per persoon) over op het rekeningnummer van PvdA Landgraaf
NL62 RABO 0151 5347 64, wij zorgen voor de inschrijving bij de organisatie en houden jullie via de mail op de hoogte.