PvdA Landgraaf feliciteert gedecoreerden

Op donderdag 26 april 2017 ontvingen tijdens de lintjesregen in Landgraaf in totaal vier personen een Koninklijke Onderscheiding uit handen van burgemeester Vlecken.

Op Koningsdag zijn de gedecoreerden in het zonnetje gezet tijdens de traditionele Koningsdagviering op het gemeentehuis van Landgraaf. Ook dit jaar waren we er weer bij om de gedecoreerden te feliciteren en te bedanken voor hun tomeloze (vrijwillige) inzet voor onze samenleving.

De vier personen die dit jaar tijdens de lintjesregen een Koninklijke Onderscheiding mochten ontvangen, waren:

• Mevrouw M.J. (Mieke) Berkers-Poelmans. Onderscheiden voor onder andere: bestuurslid van wijkvereniging Lichtenberg, lid van de Stuurgroep Buurtbeheer Landgraaf en voor haar ondersteuning van inburgeraars, zieken en kinderen met leermoeilijkheden.
  • Mevrouw C.M.E. (Carina) Hensgens-Offermans. Onderscheiden voor onder andere: secretaris en 2e penningmeester van de Stichting Theater Landgraaf, lid van de Adviescommissie Bestedingen van de Stichting Abel, secretaris van de Zonnebloem afdeling Nieuwenhagen.
  • Mevrouw F.A. (Fanny) Jansen-Jancic. Onderscheiden voor onder andere: bestuurssecretaris en actief lid van de Zonnebloem afdeling Schaesberg-centrum/Leenhof, bestuurslid en actief vrijwilliger van de Stichting Leenderkapelletje en lid van Cliëntenraad Delhinium, met o.a. een vestiging in Landgraaf.
  • De heer E.B.M. (Eddy) Jongboom. Onderscheiden voor zijn positieve bijdrage aan de opvoeding van scholieren van het Charlemagne College, locatie Eijkhagen, waar hij werkzaam is als facilitair medewerker.

18119135_739498059508869_7306926283328728393_n